Тренінг для експортоорієнтованих швейних та текстильних підприємств
Міжнародним Торговельним Центром та Асоціацією «Укрлегпром» в рамках проекту «Східне партнерство: Готовність до Торгівлі – Ініціатива EU4Business», що фінансується Європейським Союзом, заплановано проведення системного навчально-консультативного тренінгу для українських експортоорієнтованих швейних та текстильних підприємств.
Тренінг відбудеться 13-16 травня 2019 року на базі луцького підприємства ПрАТ «Едельвіка» (Україна, м.Луцьк, вул. Карбишева, 2, сайт компанії: www.edelvika.com).
Мета тренінгу: Посилення виробничого потенціалу та підвищення конкурентоздатності українських експортоорієнтованих швейних та текстильних підприємств.
Даний навчальний цикл розрахований на підготовку та підвищення кваліфікації із числа фахівців підприємства для подальшого впровадження набутих ними знань з метою збільшення обсягів продажів як у власній мережі, так і в рамках співпраці з іноземними контрагентами.
Як ми знаємо, реклама – рушійна сила торгівлі, ця аксіома відома кожному виробнику вже не одне десятиліття, але сьогодні однієї реклами для підтримки, стимулювання та збільшення продажів вже недостатньо. Тут на допомогу рітейлерам та виробникам приходить мерчадайзинг – комплекс заходів, спрямованих на збільшення обсягів продажів, адже спеціалісти з мерчадайзингу – це стратегічний актив компанії, який слугує містком між закупівельником та постачальником, як на міжнародному так і на локальному рівні.
Тренінг розроблений для здобуття знань, навичок та вмінь з питань:
– розуміння повного циклу управління запитом клієнта, розробкою продукту та виконання замовлення;
– розробки повної специфікації продуктів включаючи: дизайн, матеріал, пошив, колір, фінішна обробка, нанесення етикеток та маркувань, стандарти якості, собівартість та маржинальний дохід та конкурентне ціноутворення;
– розробки графіку виробництва, включаючи залучення власних вільних потужностей, а також підрядних виконавців;
– співпраці с постачальниками матеріалу, оздоблення, аксесуарів, пакування, що використовуються у виробничому процесі. Робота з відділом закупок;
– співпраці з відділом розробки зразків щодо виконання замовлень закупівельних організацій;
– співпраці з виробничим відділом на всіх етапах задля забезпечення виконання замовлення у визначений строк та відповідної якості;
– розробки плану відвантаження та відповідних документів для узгодження з закупівельними організаціями. Підготовка супроводжуючих документів відповідно до вимог банків, закупівельних організацій, експортерів. Розуміння процедур експедирування вантажу у портах експорту та імпорту, митних процедур, звільнення від мит, експортних субсидій, звільнення від імпортних мит, наприклад, Генералізована система преференцій (GSP);
– проведення оцінки та всебічного аналізу (due diligence) продавця;
– мода, стилі, колекції, тканини, фасони;
– посилення комунікаційних навичок із врахуванням культурного, політичного, професійного, етичного та особистісного аспектів.
Хто може взяти участь:
– мерчандайзери, менеджери із закупівель та продажів, контактні особи для закупівельника у постачальницькій організації;
– фахівці проміжної ланки між постачальниками та закупівельниками;
– фахівці із відповідною технологічною освітою та досвідом у малих та середніх підприємствах (не менше 100 операторів);
– власники або керівники мікропідприємств (менше 50 операторів).
Участь у тренінгу є безкоштовною для одного спеціаліста компанії даного напрямку за умови сплати витрат на проживання учасника. Учасники матимуть можливість спілкування з досвідченими міжнародними експертами у даній сфері. Кожен навчальний день буде складатися з лекційної і практичної частини, групових завдань, гостьових лекцій, презентацій, онлайн-тестів тощо. Усі учасники отримають власний комплект матеріалів тренінгу, пост-супровід спеціалістів.
Для отримання додаткової інформації та реєстрації звертайтеся за телефонами: +38(044)528-14-24, +38(097)944-15-33 *Анна Нестеренко або за електронною адресою ukrlegprom@ukrlegprom.org.ua